اس ام اس سلام وصبح بخیرسری دوم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس سلام وصبح بخیرسری دوم
نوشته شده در شنبه 26 مرداد 1392
بازدید : 1481
نویسنده : Mohammad

سلام

ببخشید ما داشتیم تو کوچه اس ام اس بازی میکردیم

یکی از سلاما افتاد تو خونتون ! میشه پسش بدین !؟؟

ما منتظریم !

.

.

.

امیدوارم روزت رو با یه دنیا امید، یه بغل آرزو

و یه عالمه انرژی مثبت شروع کنی

صبح نازت بخیر

 

.

 .

.

 

سلام بهونه قشنگ من برای زندگی

آره بازم منم همون بهونه همیشگی

فدایه مهربونیات چه میکنی با سرنوشت

دلم برات تنگ شده بود این نامه و واست نوشت

سلام

ببخشید ما داشتیم تو کوچه اس ام اس بازی میکردیم

یکی از سلاما افتاد تو خونتون ! میشه پسش بدین !؟؟

ما منتظریم !

.

.

.

امیدوارم روزت رو با یه دنیا امید، یه بغل آرزو

و یه عالمه انرژی مثبت شروع کنی

صبح نازت بخیر

.

.

.

سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام

به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی

.

 

.

.

.

خزان که مال ما شد ، بهار مال شما

صاف و ساده بگویم ، سلام حال شما !؟

.

.

.

میفرستم مهربان بر محضر تو یک پیام تا که هم جویای

احوالت شوم هم داده باشم یک سلام! صبح روز آدینه ات بخیر و شادی

.

.

.

صبح زیبایت بخیر ، ای گل شاداب من

دیشب از عطر تو شد ، رؤیای رؤیا خواب من

.

.

.

سلام صبح قشنگت آسمونی

گلم چشماتو باز کن خواب نمونی

.

 

.

 

.

سلام من

به پیچکی که صبح دست سبز او

به سوی آسمان بی کران دراز می شود

.

.

.

صبحت زیبا چرا من هر صبح خودم را در آینه تو سبز میبینم

و تو خودت را در آینه من آبی

بیا برویم باورمان را قدم بزنیم

تا شانه های خیابان خیال کنند

جنگل و دریا بهم رسیده اند

.

.

.

سلام من

به آن پرند سپیده وشادمان

که در سپیده با نسیم

ترانه ساز می شود

صبح زیبات بخیر

.

.

 .

.

 

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پا برجاست

سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام از ماست



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس سلام وصبح بخیر , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس سلام وصبح بخیر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: